Film pokazuje jak skonfigurować i sprawdzić połączenie z API WooCommerce.
W przypadku jeżeli mamy problem z wpisywaniem zadeklarowanych kluczy w panelu WP a proces autoryzacji nie chce nas przepuścić musimy zmodyfikować plik .htaccess i dodać linię:
RewriteRule ^index\.php$ - [E=HTTP_AUTHORIZATION:%{HTTP:Authorization},L]
WooCommerce s2s a2c w2s legacy api połączenieJeżeli chcemy wyeksportować z Subiekta GT / Subiekta NEXO PRO do sklepu internetowego tylko stan produktu bez ceny należy zaznaczyć opcję "eksportuj tylko stan (metoda szybka)" w zakładce Sklep->Ustawienia->do Sklepu internetowego->Produkty->Opcje produktów.
W przypadku zadań automatycznej aktualizacji należy oczywiście włączyć w/w opcję oraz skorzystać z harmonogramu zadań Windows uruchomiając program z odpowiednimi parametrami:
Dla użytkownika nie zalogowanego:
-ustawienia="Moje ustawienie" -produkty -pSzybka -sqlServer=(local) -sqlUser=sa -sqlPwd=moje_haslo_jezeli_nie_ma_pozostawiamy_puste -sqlSchema=baza_danych_programu
Dla użytkownik zalogowanego:
-ustawienia="Moje ustawienie" -produkty -pSzybka
s2s integracja Subiekt GT Subiekt NEXO PRO tylko stan
Jeżeli nie możemy z jakiś powodów skorzystać w programie z opcji "wyślij tylko produkty zaktualizowane", możemy użyć alternatywnej opcji "wyślij różnicę w aktualizacji". W tym celu zaznaczamy tą opcję ustawiamy jednostkę godziny oraz czas różnicy na przykład na 24. Przy takich ustawieniach prgramu s2s w oknie Sklep->Produkty zobaczymy tylko produkty, których ilość bądź cena uległa zmianie w porównaniu z ostatnim wysłaniem do sklepu internetowego lub produkty, które nie zostały zaktualizowane w sklepie przez ostatnie 24 godziny.
Dlaczego warto stosować alternatywną opcje "wyślij różnicę w aktualizacji":
Linia poleceń do harmonogramu: -ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pRoznica -jednostka="godziny" -czas="24"
Zalecana częstotliwość aktualizacji ustawiana w harmonogramie zadań Windows to np. 5 minut. Dodatkowo zalecemy do tego harmonogramy stosowanie raz dziennie np o 4 w nocy harmonogramu.
Linia poleceń do harmonogramu: -ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pUkryjNiezaktualizowane
Jak dodać za pomocą programu WaPro MAG i w2s atrybuty do sklepu internetowego ? Program w2s działa jak "tłumacz" i zamienia wiele indeksów produktowych w WaPro Mag na jeden produkt w sklepie internetowym z wieloma wariantami. Generalnie należy mieć tyle indeksów w WaPro MAG ile ma się atrybytów/wariantów plus dodatkowy jeden indeks, który będzie reprezentował produkt po stronie sklepu. Po stronie WaPro MAG na indeksach ma to wyglądać tak:
Indeks | Wyróżnik |
48164 | (pusty) |
48164#194#254 | Kolor:Fioletowy;Rozmiar:43-46 |
48164#194#255 | Kolor:Fioletowy;Rozmiar:39-42 |
Dodatkowo należy włączyć po stronie w2s obsługę atrybutów/wariantów Konfiguracja->Ustawienia->atrybuty produktów oraz dodać separator atrybutu na znak "#". Ze względu na ograniczoną ilośc znaków w Indeksie możemy stosować zamienniki naposów "Fioletowy" i "Rozmiar", mogą to być wartości numeryczne albo tekstowe tak, aby magazynier wiedział co ma spakować do paczki. Jedyne wymaganie jest takie aby ilość separatów była równa liczbie atrybutów, czyli jeżeli mamy dwa atrybuty/warianty kolor i rozmiar mają w indeksie znajdować się dwa separatory atrybutow czyli w naszym przypadku dwa znaki "#" Następnie w zakładce WF-MAG->Atrybuty dodać atrybut „Rozmiar” i "Kolor"
w2s warianty produkty kolor rozmiar wapro wfmag