Informujemy, że część sklepów opartych na platformie Shoper może obecnie doświadczać problemów z połączeniem z naszymi programami : s2s, w2s, A2C. Sytuacja ta nie jest zależna od naszej aplikacji, a wynika z czynników po stronie platformy Shoper.
Jeśli napotkali Państwo błędy połączenia (np. kod błędu 400), sugerujemy tymczasowe rozwiązanie problemu poprzez wpisanie adresu technicznego sklepu w miejscu adresu głównego podczas aktywacji licencji. Adres techniczny to specjalny, wewnętrzny adres sklepu, który jest przypisany każdemu kontu Shoper.
Dziękujemy za wyrozumiałość – zespół techniczny Shoper pracuje nad rozwiązaniem problemu.
shoper integracja aktualizacjaW wersji Nexo co nieco zmieniło się w API, stąd pojawiła się nasza nowa wersją programu s2s, dostępna jest tutaj.
Nexo insert błąd
W dniach od 23 grudnia 31 grudnia nie pracujemy zapraszamy po Świętach i z tej okazji chcielibyśmy Wszystkim życzyć Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku !
Po Świetach wracamy z wdorżeniem modułu do pakowania w programach s2s oraz w2s, wdrożeniem drukowania listów przewozowych oraz z modułem Marketplace.
Przerwa
Poniżej przedstawie optymalny sposób aktualizacji produktów w sklepie internetowym, tak aby zoptymalizować ilość zapytań do sklepu.
Musimy dodać tak naprawdę 3 harmonogramy:
W przypadku jeżeli nie dodajemy produtków za pomocą programów s2s czy też w2s, dotyczą nas tylko punkty 2 i 3.
Linia poleceń dla harmonogramu nr 1:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pDokladna -dodajTylkoNoweProdukty
Linia poleceń dla harmnonogramu nr 2:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka
Linia poleceń dla harmonogramu nr 3:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pRoznica -jednostka="godziny" -czas="24"
Opcje dotyczące rożnicy są zaczytywane z ustwień poniżej:
w2s s2s produkty optymalizacja harmonogram aktualizacja oferta
Opcja nr 1. Jeżeli brak dostępności ukryj produkty w sklepie
Opcja nr 2. Ukryj produkt jeżeli nie zostanie zaktualizowany
Opcja nr 3. Wyślij produkty ukryte
Opcja nr 1 ukrywa produkty jeżeli nie ma ich na stanie w cenniku dystrybutora, ważne jest zeby cenniki były pobierane i przetwarzane codziennie ! Można to łatwo sprawdzić w oknie A2C->Cennik->Produkty w kolumnie modyfikacja powinna być dzisiejsza data, świadczy ona o tym że produkt jest w cenniku dystrybutora.
Opcja nr 2 po zakończeniu procesu aktualizacji ukrywa wszystkie produkty które nie zostały wysłane do sklepu podczas procesu aktualizacji (czyli po wciśnięciu w oknie A2C->Cennik->Produkt). Dotyczy to wszystkich produktów nawet tych które nie są aktualizowane przez program A2C.
Opcja 3 to alternatywa dla opcji nr 2, opcja pokazuje produkty "ukryte" czyli produkty z cennika dystrybutora i produkty które w cenniku już nie występują (warunek opisany poniżej), ale kiedyś były i pewnie są w sklepie. Opcja ta w połączeniu z opcją nr 1 spowoduje ukrycie produktów których dostęponość jest równa "zero". Rożnica w opcji nr 3 i nr 2 jest taka ze opcja nr 3 nie ukrywa produktów które nie były nigdy aktualizowane przez A2C.
Podsumowują jeżeli chcemy ukrywać produkty, których nie ma już w ofercie używamy opcji nr 2 jednak tutaj warunkiem jest to ze nie mamy innych produktów w sklepie, jeżeli mamy inne produkty w sklepie używamy alternatywy czyli zaznaczenia jednocześnie opcji nr 1 i opcji nr 3.
Zaznaczenie jednocześnie opcji nr 3 i nr 1 ma swoje ograniczenia polegające na tym, że możemy stracić informacje o produktach w sklepie na dwa sposoby:
Jednak i na to jest rozwiązanie, trochę mało automatyczne, ale jest. W takim przypadku należy :
Takie rozwiązanie można używać ile razy dusza zaprawnie i ile razy starczy sił na odkrywanie produktów.
Oczywiście dodam że użycie jednocześnie opcji nr 1 i nr 2 jest możliwe, natomiast używanie jednocześnie opcji nr 2 i nr 3 nie ma sensu bo tylko przedłuża aktualizację.
W przypadku jeżeli mamy wolny hosting zaleca się używanie opcjie nr 2 raz na 7 dni, ewentualnie od czasu do czasu.
ukrywanie produktów
W każdym programie , czy też module mamy do dyspozycji w oknia Licencje przycisk "Wygeneruj płatność", po kliknięciu na ten przycisk generuje się link do płatności i jest wysyłany na adres e-mail zarejestrowanej firmy w naszym systemie.
Należy wiedzieć, że faktura proforma z takiej wygenerowanej płatności generuje się do 30 minut, link do proformy znajduje się oczywiście w mailu.
Podobnie jest w przypadku jeżeli z wygenerowanego linka zapłacimy od razu poprzez płatności PAYU, to taka faktura też widoczna jest do 30 minut pod linkiem, który widoczny jest mailu z podziękowaniem za płatność.
W marcu planujemy wdrożyć platformy Shopify oraz ShopWare w wersji 6.5, dodatkowo planujemy rozwijać allegro i dodać możliwość generowanie listów przewozowych wraz z możliwością dostarczenia dokumentów sprzedażowych (Faktur/Paragonów) do allegro.
W planach mamy też wdrożenie modułu 2sklep do naszych programów, moduł będzie miał za zadanie importowanie zamówień ze sklepów typu: PrestaShop, Selly, Magento, KQS, IdoSell, AtomStore, OpenCart, GoShop, ShopGold, Sky-Shop.pl, Redcart do systemów apilo oraz SELLASIST. W zasadzie wszystkie sklepy, które są kompatybilne z naszymi programami będą miały możliwość takiego eksportu.
Integegracja może odbywać się pominięciem systemów ERP i została pilotażowo wdrożona do programu w2s, na razie eksport działa tylko do SELLASIST. Jeżeli sklepy będą miały możliwość wywoływanie aukcji automatycznych na zasadzie webhook to za pomocą naszego BSW (Bus Service Worker) będzie możliwe stworzenia automatyzacji w czasie rzeczywistym co pewnie przy bardzo dużej ilości zamówień (>1000 dziennie) na pewno się przyda.
integracja sklepy subiekt wapro apilo sellasist atomstore idosell ksq prestashop selly goshop