Film pokazuje jak można zarządzać promocjami w sklepie internetowym za pomocą s2s i Subiekt GT. Jednym ze sposobów jest obsługa promocji z funckjonalności Subiekt GT co ważne w takiej pormocji należy zaznaczyć datę końca obowiązywania promocji. W pozostałych przypadkach data promocji o ile nie jest określona zostaje narzucona przez program s2s i wynosi 4 dni oczywiście jeżeli promocje zlikwidujemy program s2s taką promocje usunie też ze sklepu internetowego.
Film pokazuje jak w programie s2s wykonać kopię zapasową konfiguracji programu a nastepnie jak ją odtworzyć. Należy pamiętać że kopia przechowuje wszystkie nasze ustawienia i wartą ją mieć, kopię oczywiście możemy też wykorzystać przy przenoszeniu Subiekta na inny komputer.
Film pokazuje jak poprawnie skonfigurować połączenie programu s2s z Subiektem nexo PRO. Połączenie składa się z dwóch cześci połaczenia programu z bazą danych MS SQL oraz połączeniem programu ze sferę Subiekta nexo PRO.
Program podczas logowania zajmuje licencję, więc licencja na program Subiekt nexo musi na to pozwalać, jeżeli nie będzie "wolnej" licencji program po prostu się nie zaloguje do Subiekta nexo,
Po każdej aktualizacji Subikete nexo należy choć raz uruchomić program s2s jako administrator.
Jeżeli metoda szybka zwraca nam błędy typu "Upłynął limit czasu operacji" możemy zmieniejszyć ilość produktów wysyłanych metodą szybką robimy to w zakładce Sklep->Ustawienia->do sklepu internetowego->Produkty->Metody aktualizacji i w pole "Ilość linii wysyłanych metodą szybką wpisujemy wartość" np. 50. W programie jeżeli nie ustawimy tego pola wysyłana jest 200 produktów i jest to ilość optymalna można ją zmiejszać jednak zwiększenie może powodować występowanie błędów w aktualizacji.
aktualizacja błąd 500 Upłynął limit czasu operacji Błąd serwera przy aktualizacji paczki produktów
Program s2s w trakcie ładowania okna Subiekt->Produkty w celu oszczędności zasobów komputera ładuje atrybuty/warianty produktu z własnej bazy danych można powiedzieć, że używa "cache" ponieważ zbudowanie całej bazy atrybutów dla wszystkich produktów jest dość czasochłonne. Jeżeli na danych produkcie zmieniły się atrybuty czy też warianty danego produktu powinniśmy zaznaczyć opcje Sklep->Ustawienia->atrybuty produktów->usuwanie informacji o atrybutach z bazy programów a program przy ładowaniu okna Subiekt->Produkty wykasuje "cache" atrybutów czy też wariantów i ponownie załaduje swoją bazę z nowymi danymi a tym samym zmiany atrybytów będą widoczne w naszym programie.
s2s atrybuty warianty kasowanie atrybutów
Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci lepszą obsługę. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Poznaj szczegóły
Polityka prywatności.