Jeżeli metoda szybka zwraca nam błędy typu "Upłynął limit czasu operacji" możemy zmieniejszyć ilość produktów wysyłanych metodą szybką robimy to w zakładce Sklep->Ustawienia->do sklepu internetowego->Produkty->Metody aktualizacji i w pole "Ilość linii wysyłanych metodą szybką wpisujemy wartość" np. 50. W programie jeżeli nie ustawimy tego pola wysyłana jest 200 produktów i jest to ilość optymalna można ją zmiejszać jednak zwiększenie może powodować występowanie błędów w aktualizacji.
aktualizacja błąd 500 Upłynął limit czasu operacji Błąd serwera przy aktualizacji paczki produktów
Program s2s w trakcie ładowania okna Subiekt->Produkty w celu oszczędności zasobów komputera ładuje atrybuty/warianty produktu z własnej bazy danych można powiedzieć, że używa "cache" ponieważ zbudowanie całej bazy atrybutów dla wszystkich produktów jest dość czasochłonne. Jeżeli na danych produkcie zmieniły się atrybuty czy też warianty danego produktu powinniśmy zaznaczyć opcje Sklep->Ustawienia->atrybuty produktów->usuwanie informacji o atrybutach z bazy programów a program przy ładowaniu okna Subiekt->Produkty wykasuje "cache" atrybutów czy też wariantów i ponownie załaduje swoją bazę z nowymi danymi a tym samym zmiany atrybytów będą widoczne w naszym programie.
s2s atrybuty warianty kasowanie atrybutów
Do wystawienia aukcji potrzebna nam będzie konfiguracja samego konta na Allegro.
Co należy skonfigurować po stronie Allegro ?
1. Informacje o gwarancjach, 2. Warunki reklamacji, 3. Warunki zwrotów, 4. Cennik dostaw.
Po skonfigurowaniu Allegro można przystąpić do konfiguracji programu. W programie należy:
1. Dodać szablon opisu (w szablonie należy unikać tagów zakazanych przez Allegro) 2. Należy zmapować kategorię Allegro z kategorią w programie, 3. Ustawić produktu do wysyłania, w tym celu należy ustawić dla każdej aukcji wymagane pola dla każdego rekordu, w programie można też edytować pola wspólnie zaznaczająć opcję "aktualizuj szystkie rekordy".
Ważne:
Należy pamiętać, że wystawiamy tylko aukcję ktore mają zaznaczony znacznik "Wystaw", w przypadku wystawiania aukcji należy zaznaczyć znacznik "kup teraz", jeżeli tego nie zrobiny wystawią nam się same szkice,
Ze wzgledu na to żeAallegro nie jest wstanie od razu przekazać komunikatu czy aukcja jest wystawiona w raporcie może pokazać się informacja że aukcja jest szkicem,
W każdej chwili możemy sprawdzić aukcję metodą sprawdź aukcje,
Nie zawsze możemy zmieniać nazwę aukcji oraz cenę aukcji,
Proszę pamiętać, że w przypadku niepowodzenia wystawiania aukcji Allegro wszelkie komnikaty znajdziemy w zakładce Błędy,
Film pokazuje jak zintegrować konto Allegro z programami firmy e-mo.pl
Pamiętaj przed integracją wyloguj się proszę ze strony Allegro, bez tego jeżeli posiadasz kilka konto możesz zintegrować program nie z tym kontem z którym chcesz.
W przypadku sklepu Atomstore, API sklepu domyślnie pobiera zamówienia ze statusem jeżeli zamówienia miało ten status nadany kiedykolwiek, także jeżeli chcemy pobierać zamówienia, które w chwli pobierania zamówień mają zadeklarowany status w sklepie należy zgłosić ten fakt do pomocy technicznej Atomstore a oni na nowo skonfigurują API. Po zmianie konfiguracji API Atomstore będzie działało zgodnie ze scenariuszem programów s2s i w2s.
atomstore statusy s2s w2s zamówienia statusy
W zakładce programu s2s Subiekt->Produkty w kolumnie SklepId znajduje się identyfikator produktu ze sklepu internetowego, po tym identyfikatorze możemy wyszukać produkt w sklepie i sprawdzić czy produkt rzeczywiście istnieje pod tym identyfikatorem. Jeżeli znajdziemy produkt w sklepie pod tym identyfikatorem możemy sprawdzić kolumnę Aktualizacja ona mówi nam kiedy produkt został ostatnio wysłany do sklepu, jeżeli data jest aktualana a produktu nie ma w sklepie, produkt zapewne nie został przypisany do kategorii. Jak przypisać produkt do kategorii można zobaczyć na filmach załączonych poniżej.
Jeżeli natomiast w kolumnie SklepId wartość jest zero należy pamiętać o tym, że program s2s dodaje produkt do sklepu tylko w metodzie dokładnej i taką metodą należy wysłać produkt do sklepu w celu weryfikacji czy produkt dodał się prawdłowo, po wyłaslaniu produktu należy odświeżyć kartę Subiekt->Produkty przyciskiem F5. Jeżeli w dalszym ciągu w kolumnie SklepId mamy wartość zero należy zgłosić problem na stronie: https://www.e-mo.com.pl/Ticket.
Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci lepszą obsługę. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Poznaj szczegóły
Polityka prywatności.