Jak zacząć import produktów z cennika dostarczonego przez dystrybutora do sklepu internetowego przy pomocy a2c.online ?

Film pokazuje jak przy pomocy aplikacji a2c.online posiadając pliki od wybranego dytrybutora zasilić sklep internetowy w produkty które znajdują się w tych plikach.

Posiadając pliki należy w zakładce Pobierz->Dystrybutorzy aktywować wybranego dystrybutora zaznaczając mu opcję "Włącz integrację". Po włączeniu integracji należy w zakładce Pobierz->Autoryzacja wypełnić dane autoryzacyjne przeważnie są tą linki do plików XML, czasami należy podać użytkownika, hasło ewentualnie klucz API czy też dane do FTP.

Po wpisaniu danych autoryzacyjnych należy odczekać około 2h, w tym czasie apliakcja pobierze produkty od dystrybutora. Po pobraniu danycg należy wejść w zakładkę Wyślij->Kategorie i zaznaczyć wybrane kategorie do eksportu mapując je odpowiednio z kategoriami w sklepie. Należy pamiętać, że mapujemy kategorie najniższego poziomu, czyli te które nie mają już podkategorii.

Jeżeli wykonamy operację mapowania kategorii produkty zaczną się już wysyłać do sklepu. Wysyłka produktów odbywa się co 5 minut w paczkach po 25 produktów.

Jeżeli już aplikacja wyśle wszystkie produkty do sklepu to co 2h będzie uruchomiane zadanie aktualizacji o cen i stanów produktów.

a2c.online prestashop sklep internetowy aktualizacja cen aktualizacja stanów dodawanie produktów pobieranie cenników integracja